Monday, July 7, 2008

ALiNaS


Hari ahad pulak mak ajak pergi cari langsir ngan cadar kahwin.. eeiiuwww.!!! cam dah nak dekat kahwin pulak.

Jadinya, aku,mak ngan sayang ke Alinas di Jln Tunku Abdul Rahman membeli belah di sana. Beli langsir ngan cadar untuk bilik pengantin. Ngan langsir untuk rumah. Tempah sekali kat situ.

Sebelum nak balik tu,org kedai yg entertain kitorg tu (Emy) cakap "Akak ni comel lah".. huhuhu~~~ Termalu aku sekejap.

Pastu siang tadi kat ofis aku call Emy. Nak suruh dia tambah kain langsir bilik pengantin
"Hello, Bole cakap ngan Emy".

"Emy ni. Sapa tu"

"Saya Mala lah. Yang tempah langsir semalam".

"oo..hah..".

"betul ker awak ingat saya ni. Pelanggan Alinas ramai".

"Alah..ingat la. Kakak comel tu kan?".

wakakaka...Alhamdulillah





p/s: masa dah balik tu mak kata "Nanti raya nak belikan khairul baju raya satu. Kau buat la sepasang ngan dia". wakk!!! sayang menantu lebih-lebih nampak..

7 comments:

misz_dini said...

eiuuwww!! tue ayat aku tauu...tak abis2 ikut word aku kan.....

ellyn said...

mala..

biar tempah n siap awal2 .. nanti last minit x tido mlm sbb brg2 x siap lg....(ni pengalaman tau)

rynn2506 said...

erm..mestilah mak ko syg menantu...menantu dia bkn ramai pon ..itulah sorg..

Nurmala Mazlan said...

adini,
ee..perasan..ada nama NURUL ADINI ADAM ke kat perkataan tu. anuyway,plzz comment the entry not the word k..

kak ellyn,
hehe.. langsir ngan cadar dah tempah dah.. Buat sikit² supaya tak kelam kabut nnt.

azrin,
A'ha kan? tu la satu²nya menantu yg dia ada. Menantu tak jadi,ramai. huhu~~~

aidil said...

amboi2...
makin byk entry psl kawen ye skrg
hmm meragukan

rynn2506 said...

aidil x tau ke skg ni kaka aidil tu dah gatel nak kawin...huhuuhu...x sbr tu...

xpelah...kalo dia prepare awal pon xpe gak...xdelah kelam kabut nnt....

Nurmala Mazlan said...

aidil,
wakkk!!! meragukan? bermaksud?

azrin,
tu la. pelan-pelan kayuh..
hiks~~