Saturday, August 9, 2008

aNuGeRaH bLoGGeR pALiNg .......... 2008

Disebabkan aku telah di anugerahi Anugerah Creative Blogger oleh Kak Ellyn dan Azrin, jadi skang, setelah difikirkan, aku nak anugerahkan 5 lagi blogger..huhu~~~

Pemenangnya adalah :-


Sebab utama aku memberi anugerah blogger aktif kepada azrin kerana sememangnya dia seseorg yg aktif berblogging. Setiap hari pasti ada entry baru darinya.. Satu lagi sebab ialah kerana dari dari tak tau apa-apa pasal classic templates, skang dia dah pandai deyh~~~ semua atas usaha sendiri. Dah expert nnt ajar aku tau..


Anugerah blogger paling comel pulak aku anugerahkan pada Kak Elly kerana dia mmg seorg kakak paling comel sekali..

mr. fabulous

Kekadang,aku jenguk blog mr.fabulous nih, tak de pon post baru tapi dia rerajin je nak komen kat blog aku walhal blog ni sendiri tak ber'up date'. So,aku bagi la pujian skit. Blogger paling hensem..woohoo~~

Kak Ellyn

Anugerah ini aku anugerahkan pada kak ellyn kerana dia mmg peramah orgnya. Mudah mesra. Asalnya dia view blog rynn2506 dulu,tapi ringan je tangan dia nak komen-komen blog aku jugak. Aku ingat lagi,masa tu kat entry ekin & hasri. Rupanya kami pergi ke majlis yg sama malam tu. Tapi berkenalan di dunia blogging..

bendul

Aku anugerahkan Anugerah paling hebat kepada bendul kerana dia hebat dalam ber'blogging'. Ada je idea je nak post entry. Kalu tak de idea sekali pun, dia tetap akan merapu meraban melengkapkan blognya.

p/s: ikon-ikon anugerah blogger itu telah di cipta oleh Hafiz.. Sesiapa yg telah mendapat award-award di atas, boleh jugak menggunakan ikon-ikon di atas untuk menganugerahkan org lain pulak..

4 comments:

MOHAMAD EFFAZUAN said...

thanks atas anugerah yg diberikan... :)

Blog Paling Hensem...wakakaka

Nurmala Mazlan said...

mr.fabulous,
Sama²..
Sila lah terima angerah itu dengan hati terbuka..

haha~~

eLLy said...

terima khasih di atas anugerah yg di berikan.. akak berjanji akak akan sentiasa comelll selamanye :)

har har har

Nurmala Mazlan said...

kak elly,
yezzaa...kita kena comel selalu supaya nampak muda..wakaka