Friday, August 8, 2008

dEMaM

Semalam aku dah rasa dah cam tak sedap-sedap badan. Tapi ok lagi kot. Sbb aku ni jenis malas nak mc. Tapi bila sampai ofis,aircond pulak berul-betul atas kepala aku, heh..menggigil-gigil aku. Sayang nak datang,nak anta g klinik. Takpe-takpe. Leh tahan lagi ni. Sekali,dah masuk tgh hari tu, mmg dah tak leh tahan lagi dah. Aku call sayang suh anta g klinik jugak.

huhu~~

Dapat mc. Tapi cam rugi kan? Masa tu dah kul 2. Kalau aku dengar cakap sayang g klinik pagi tu, sure aku dah melepak-lepak dah kat umah.

Balik tu, hujan pulak selebat-lebatnya,sayang nak benti, sebab takut nnt demam aku bertambah teruk kalau kena ujan. Tapi aku ni nak tunjuk hebat, tak pe la. redah je hujan nih.. uhuk~~~

Sekali,pagi tadi harus la demam aku bertambah teruk,tekak aku tak ingat punya sakit.. Aku call exec aku,cakap aku demam, hari ni aku mc lagi. "ok. take care"

Ni ha, aku baru balik dari klinik la ni. Sayang balik nak g solat jumaat tadi, anta aku g klinik dulu. Dapat mc lagik..

Jadinya, semalam dan hari ni aku mc. Sambung pulak cuti sabtu ahad..woohoo!!!!! best!!
Tapi kan, tak tahan la makan ubat batuk ngan selsema. Sure ngantuk tahap gaban punya..


p/s: haiz!!! kena kondem pulak ngan achikz, mr.azman & ieja. Terima kasih daun keladi..Len kali leh singgah blog ni lagi.

8 comments:

~daRLee ZuRiS~ said...

mkn ubat..jgn x mkn tau..
semoga cepat sembuh:)

Nurmala Mazlan said...

darlee_luv,
terima kasih

ye..dah makan ubat dah. Tapi tak tahan makan ubat batuk ngan selsema. mengantuk deh~~

arianna adrizal said...

manyaknyeee ubat.
letih2.. huhu.

NorAzrin MohdNawir said...

mkn ubat cpt..pastu tdo..relax...jgn masa lalok tu nak kol syg plak..kang syak wasangka lg....
semoga cepat baik dr demam tu tau..!!

Nurmala Mazlan said...

arianna adrizal,
huhu..
nak buat caner..
dah doktor bagi suh makan tu..

azrin,
baik bos..
sayangku itu tau aku sedang demam tu..takkan dia ingat aku lalok ke lain.. pape pon. terima kasih fren..

Anonymous said...

get well soon. take care! :)

Unknown said...

:-) Kuatkan semangat dan teruskan berkarya dalam blog ni. Semangat kene kuat. Barulah capai kejayaan.

Anggap teguran dan kritikan sebagai 1 titik permulaan anda berblog secara serius dan lebih matang serta prihatin. Don't gave up. Keep it up!!!

Semoga Cepat sembuh, dan ceria disamping orang tersayang.

Kreuger®

Nurmala Mazlan said...

ieja,
thanks ieja..

mr. azman,
thanks jugak kat Kreuger..

semoga dengan doa-doa kamu, saya akan cepat sembuh..