Friday, August 22, 2008

tAggEd yANg kE-3




Tagged ketiga.. Kali ni dari Kak Ellyn pulak~~

1) 1st time naik kapal terbang
Masa darjah 6 (1995).. Masa tu bos mak belanja gi Pulau Gemia, Terengganu

2) 1st time beranak
Wak!!!! Belum beranak lagi donk!

3) 1st time g oversea
Ntah la. Tak ingat la. Tapi oversea mana je pon. Singapore jer.wakaka

4) 1st time duduk jauh dr family
Thn 2001. Masa tu rasa nak membujang. Jauh ler sgt. Family kat Pandan,diri ku di setapak..

5) 1st time keje
Cuti sekolah form 4 (1999) Globe Silk Store..heee~~

6) 1st time rasa gemuk
Rasa cam sentiasa gemuk jer.. Nak gak rasa kurus..eee..Menci!!!

7) 1st time bercinta
Thn 2001. Betul² lepas abis sekolah. He’s my 1st love. Kami bercinta almost 8 years.. Tapi skang tunang tercinta is my True love..Love you sayang..muaahhxx~~

8) 1st time rasa diri cantik
Wah..!!! aku rasa cam hari² je aku cantik. Kan sayang kan??

9) 1st time masuk cinema
Tak ingat la. Tapi masa tu tgk ngan mak citer bintang malam kat ODEON cinema tu..Skang ntah jadi apa ntah tempat tu..

10) 1st time admitted in hospital
Alhamdulillah…setakat ni belum la..

Lol..pastu rasa cam malas je nak tag org.. boleh?? Cincai la~~

3 comments:

Pocket said...

first time masuk cinema,
citer Teenage Mutant Ninja turtle!!
hohoooo.. kat panggung wayang kat alor setar...
bapak punyer la lama dulu punyer citer tu hooooooooo...:)

IdaShah said...

fuh! lama nya bercinta
semoga kekal smpi ke jinjang pelamin n ke akhir hayat

Nurmala said...

pocket,
hahaha... dulu2 cinema tak cam skang..

idashah,
oit..yg lama tu skang dah tak de pape la..saya bertunang ngan org lain..huhu~~ tak de jodoh..