Sunday, August 31, 2008

hAPPy 3Rd biRtHdAy tO aiEDiL hAKiMiE

HAPPY BIRTHDAY KIMI..~~
Nur Sheelawani - my schoolmate -
Dia baru melahirkan anak kedua bulan lepas – 13 July 2008 -
Hari Khamis aritu dia call aku. Dia cakap "Mala, bila kau nak datang tgk anak aku nih. Aku dok tunggu2 kau. Mana Mala ni tak datang2 nih.."
Aku cakap "Insyaallah ptg ni aku datang"
"Tak pon kalau kau tak leh datang malam ni. Nt 30hb aku buat birthday Kimi. Kau datang tau. Ni dah masuk 3 kali aku sambut birthday Kimi. Kau tak pernah datang. Kali ni kalau kau tak datang, siap la kau"
"Ye la..Ye la..Insyaallah aku datang"
So, semalam.. ptg tu aku pergi la mencari hadiah utk si Kimi ni.. Nak beli apa ek?? At last, aku belikan dia truck..wakaka~~
Apa-apa pun, aku dah tunaikan janji aku kan..
2nd baby - Nylea Sephia Adrianna

Kek dia punya la sedap..nyum nyum...choco~~

Lilin angka 3 menunjukkan Kimi skang dah 3 tahun

Lorrr...naper kepala bapaknya sekerat kok??

Sheela, Hadi with their only son..AIEDIL HAKIMIE


p/s: Ingat lagi aku jadi mengapit masa diorg ni kahwin..huhu~~

25 comments:

zeti said...

comeynye baby tu mala, nama dia pun sdap gak.. nylea.. alahai.. ayu tul nama tu ;) ehehe

cntik kek tu.. msti sdap kan.. yg smbut b'day ni abg si nylea la ek? abg dia pun ensem gak.. comey ank2 kwn mala ni :D

zeti said...
This comment has been removed by the author.
ratna said...

hmmm..comelnyer bb girl tu.. nama pun unik.. nylea. mcm mana nak pronounce tu? satu lagi, kek tu sluurrrrppp coklat dia mmg buat saya tertelan air liur.

Pocket said...

comel nya baby tuuu...
kek utk baby memang kena taruk gambo katun yek? heheh

Nurmala Mazlan said...

zeti,
aha..yg sambut birthday ni abang si nylea nih..mmg comel pon.geram saya dibuatnya..huhu~~

ratna,
nylea pronounce as ni-li-ya.. kek dia tok sah citer la..nyum nyum..sedap tak ingat punya..

Nurmala Mazlan said...

pocket,
mmg comel..budak kan suka kartun..kalau pocket nak letak kartun kat birthday cake pocket nnt pon buleh per..

Anonymous said...

besar sudah anak shiela...sedap lak namer tuee..huhu~~dinie

.::WaNiE::. said...

baby baru dia sangat cute lar..geram tengok

Nurmala Mazlan said...

adini,
yeah..dah besar..

wanie,
cute kan.. huhu~~

yada said...

tgh2 pose ni tgk kek sedap la pulak... ;)

Nurmala Mazlan said...

nurul,
hehe..sabar².. cobaan tu..

ZaritH said...

cumilnye baby tuh..nama py la panjang..berbelit lidah nak menyebutnye

Nurmala Mazlan said...

zarith,
biasa la tu. itu kan trend nama skang..kui kui kui...

Ada Dalina said...

cute la bb nylea tu.....
nyum2...love choclate cake..

p/s : anda dpt award...

Nurmala Mazlan said...

ada ayrissa,
hehe dapatb award?? thanks..

Unknown said...

bestnye nama dia....

;( nak baby girl plakkkkkkkkkkkkkk :(

Nurmala Mazlan said...

kak ellyn,
hehehe...apa lagi kak ellyn, minta la kat ciK A..huhu~~

Yaya said...

kiyutnye kek tu..

tunggu anak nurmala laks he he

Nurmala Mazlan said...

aleeya,
heee.. :0
anak saya lambat lagi la..huhu~~

said...

uish..besaQ nyer kek coklat dier...hehhehe

Nurmala Mazlan said...

yanie,
besar + sedap..nyum nyum..

NorAzrin MohdNawir said...

mala...comeynya aku tgok baby sheela tu...baby aku cane la rupanya nnt kan???

Nurmala Mazlan said...

azrin,
semua baby comel azrin. Baby kau pun pasti comel kan.. Anugerah tu!!

i'm Lina said...

mala,
bestnye nama anak2 ur fren nih...
kek tu nmpk sungguh menarik..nyum nyummmm..hehe...
Happy Bedday Hakimie!

Nurmala Mazlan said...

miszrlina,
kek tu bukan saja nampak menarik..tapi mmg menarik seh..sedap tu..