Tuesday, August 26, 2008

kENdURi

Hari Ahad lepas, Atuk aku buat kenduri sempena nak sambut bulan Ramadhan.

Haishhh….

Seperti biasa lah kan, kalau kenduri ni,mesti riuh rendah. Kalau dulu zaman² aku,kitorg sepupu² yg menghangatkan suasana.. Tapi skang, anak² buah aku lebih hangat dari biasa..wak!!! tidak!!

Siang tu,sebelum kenduri, ada la sambutan birthday Harris Zikri secara kecil²an.. Ye la,sebab masa birthday dia 3 August (1 thn) aritu sambut nun jauh kat Genting sana. Yang bestnye, org lain punya birthday,org lain yg tiup lilin. Sapa?? Anak buah aku yg sorang lagi tu, Nurin. Birthday dia 1st August (3 thn) ..Jadi, cincai la..sambut la sesame kan..

Kali ni punya kenduri, amik catering je. Dah tak de masak² cam selalu tu. Kalau masak, harus la dari pagi dah riuh rendah umah atuk aku tu. Tapi disebabkan amik catering jer, kul 4pm cam tu baru la nak warm up...Wakaka…

Kenduri start lepas maghrib..

Sekian..Terima Kasih..huhu~~


Nyum nyum~~
Nurin & Harris
Uik?? saper nyer kek sebenarnya nih??
wah..kaum lelaki tgh berehat² slps kenduri
Aku ingan Ayien..rajin la konon.. uik!! Naper muka aku cam gitu??
Nurin & Aiman

14 comments:

arianna adrizal said...

kenduri mmg penat..
tp meriah bila dpt kumpul sesama kan. :)

Nurmala Mazlan said...

arianna adrizal,
aha..time² cam ni la nak berkumpul pon. kalau tak tu,susah nak kumpul semua sekali dalam satu masa.

zeti said...

sonok tgk bdak2 nk mkn kek
kek pun nmpk cedap ;)

pndai nurin tgkp gmbr mala
sharp plak tu :P

Nurmala Mazlan said...

zeti,
tu la pasal. Nurin tu pantang nampak camera.. Harus la gambar semua org dia amik..

KiKiHanakO said...

yang..muka keletihan je u ni.. hehheh

Nurmala Mazlan said...

kiki,
heh...biasa la.. penat kot.. tapi bukan buat kerja apa pon..huhu~~

eLLy said...

hai penat lagii ke..
penat buat ape la agaknye tu ye :p

Nurmala Mazlan said...

kak elly,
hehe...dah tak penat la kak..semalam dah membongkang sampai pagi td..wakaka~~~

Anonymous said...

ala..
tau korang ddk dapur bukan buat keje
Curik Makanan jer
HAhahhaha

xbest kenduri ahad.
Kalau wat sabtU leh balik.
kalau wat ahad Malam mane leh balik, isnin keje dAh.
uwAaaaaa~

kNp xde gambar bYk lagi?
mmg x leh amek tugas org sbg FOtografer rasmi umah la.

Nurmala Mazlan said...

bubbles,
aku membizikan diri la..sbb tu tak leh amik gambar banyak².. itu pon ihsan dari Abg Zuraidy ngan Diba yg aku dah tugas kan jadi fotographer...wakakaka..~~

Pocket said...

heheheh, beshnyer ado knduri besday:)

kids and cake yah... i wonder if i ever look at cakes like i used to when i was still 7 years old :)

cause now am afraid of the sugar :D hahahahah

Nurmala Mazlan said...

pocket,
best kan ada kenduri..
tapi naper pocket takut ngan sugar pulak?? huhu~~

antalya said...

uhuu xde pics makanan

Nurmala Mazlan said...

antalya,
tak dan nak snap pic makanan..huhu~~~``