Tuesday, August 19, 2008

tAggEd bY RyNN

Wah!! Aku di tagged oleh Azrin. Sebelum ni pun pernah kena tagged oleh Julia. Tapi masa tu ada la sedikit sengal. Aku tak tau apa yg nak kena buat sebenarnya. Skang, dah lama skit dalam dunia blogging,baru ku tahu bagaimana rupa itu tagged..huhu~~

Mari kita jawab tak itu :-

5 Tabiat buruk time sekolah :-

a) Form 2 – gaduh ngan cikgu sejarah (Cik Habsah). Akibatnya, aku koyakkan Silibus dia..
Form 3 – gaduh ngan cikgu sejarah jugak (Pn. Norlaily). Akibatnya, aku tak Masuk kelas setiap kali dia masuk mengajar
b) Homework matematik tak pernah buat. Esok sampai sekolah,harus la aku tiru org punya buku jer..
c)Serong sekolah. Wakakaka!!!! Takut kantoi ngan cikgu,celah punya celah,sekali tembus gerai babi da… baik jer cina tu tgh potong kaki dia..wekk!!!!!
d) Mencuri kat Jaya Jusco..wakk!!!tidak!!! bila fikir² balik,jahatnya aku time sekolah..
e) Tarik seluar dalam org kasi terselit kat tgh² tu. wakakaka!! Skang bila jumpa diorg,diorg akan tanya “Mala,perangai kau dah ubah ke blom??”

3 Favourite Subject :

a) BM – konon²nya bahasa ibunda la tu..
b) Math – cikgu tuition ajar cara paling mudah sekali,pastu terus jatuh cinta..
c) Agama Islam – sbb suka dengar ustazah cerita pasal alam ghaib tu..

3 Subject yang X Suker :-

a) Sains – Ee..tak boleh nak masuk langsung subjek ni..Tak suke!!
b) Sejarah – tu yg asyik gaduh ngan cikgu sejarah je tu
c) Pendidikan Jasmani – malas bawa baju. Nnt beg berat..

Apa yg menarik pasal anda ?Menarik?? Wah..banyak yg menarik ttg diri ku ini.. wakakaka…perasan la pulak~~~ Aku suka ketawa,tak boleh ketawa kecik²,harus sakit perut aku. Kena ketawa berdekah²..wakakaka~~ Org kata aku comel,tapi tak tau la pulak aku.. ye ker?? Uhuks~~ jangan kata aku angkat bakul pulak...Akhir sekali,aku ni pemalu..uik??? pemalu dan konservatif..

Kamu paling suke :-
Aku suka novel,tgk wayang ngan tgk dvd cerita jepun atau korea..Sukeee!!!!~~~~
Hah..satu lagi,aku suka laut~~

Anda x boleh hidup tanpa :-Aku tak boleh hidup tanpa datuk ku dan emak ku. I love them so much.. Dan sekarang.. Sudah pasti,sudah tentu aku tak boleh hidup tanpa sayang – Mohd Khairul Nizam -

Setiap malam sebelum tidur....siapa yang anda hubungi:-Malam sblm tido,mesti sms ngan sayang dulu. Agak-agak dah layu mata ni, wish la gudnite..muahxx..muahxx~~~

skang,turn korang pulak yg kena tag :-

1. Along
2. Zura3. Zuris

Pastu, up to uols la uols nak tag saper pulak ek~~~

13 comments:

BuBbLeS said...

mengaKu pun sengaL!!

hahahahhaha

Nurmala said...

bubbles,
agak kurang ajar kan??
wakaka~~

Anonymous said...

akak, letak la gambar laen, muka abg long yg xhensem tu jugak jd front page. nyampah tgk la,heheheh...

control macho konon, heheheh

siti said...

k gak blog akak nih, sb warna dia ceria....

tp tulisan tu akak tukar2 lah kit bg lawa...heheheh.

1 lg, gamdor abg long tu deletekan yer & insert gambor laen, hehehehe..

jgn report kat abg long tau,klu die tau siap akak...hahahahah

Nurmala said...

anonymous,
dengki la tu..
abg long hensem per..

Nurmala said...

siti,
blog akak mmg cantik,secantik tuannya..hahaha~~

delete gamba abg Long?? wak!!! tidak!! nak letak gambar sapa???

hah..tau takut..yayy!!!

~ mizzAmy ~ said...

~ mak ai, not bad jugak akak time sekolah ekh? nie mesti geng2 nakal kat sekolah. heheheheeee... ~

Aleeya said...

wah ade sesi jwb tag, rajin ko jwb ek mala he he..., tabiat2 time skola ni mmg takleh lupa kan he he

Nurmala said...

mizzamy,
tu la..bila fikir-fikir balik,apasal la aku nakal sgt time sekolah..

aleeya,
sesaja je jwb sb topik dia best..zaman sekolah mmg tak leh dilupakan..

Anonymous said...

those were the days my friend~~dnie

Nurmala said...

adini,
wak!!! jgn cakap cenggitu.. rindu time sekolah baii..

sweethOneY said...

hahahahahaa
adey, nakalnya cik kak ni ekk..
sik gaduh ngan cikgu sejarah je..ish3

Nurmala said...

sweethoney,
hahaha..bukan saje nak gaduh. 'tergaduh' jerk. tapi skang dah baik dah tau.. tak nakal lagi..