Sunday, August 3, 2008

rAkAmAN pRoGRaM rAYa "tERatAk siti"

Venue : Studio TV3 Plaza Alam Sentral, Shah Alam

Program hiburan ini akan menemui penonton TV3 pada hari raya pertama, 1 Oktober 2008 pada jam 10pagi hingga 11 pagi. Rancangan ini turut menampilkan kakak dan adik Siti iaitu Siti Nursaida dan Siti Nursaerah.










p/s: Harus lah aku mengadap tv pagi-pagi raya nanti...

10 comments:

online stock market said...

i think you add more info about it.

Nurmala Mazlan said...

online stoock market,
what info do u want actually???

rynn2506 said...

mala...wah cepat ko dpt info ek...anyway saje la nk share ngan ko...yg aku mungkin x sempat nak tgok nnt coz masa tu anakku dah lihat dunia...yahoo.....

eLLy said...

wah adik beradik.. mcm cite adik beradik sidek..

har har har..

cantikan baju ct yg warna merah tu.. nak tiru la merah + ijo

arianna adrizal said...

ooo... selalunya first raya mmg payah nk tgk tv. huhu
bila rakaman ni?

Nurmala Mazlan said...

azrin,
hehe..kau lupa ker?? Aku kan peminat No 1 penyanyi kesayangan ku ini.. Kau tak dapat tgk tak pe.. Yang penting aku ni ha..!!huhu~~ uik..thn ni aku kena spend duit raya utk anak kau la ek??

kak elly,
a'ha kak..cantik tu.. Tapi kalau akak nak tau, Siti tu pakai apa pun cantik. Macam kita..kui..kui..kui~~

arianna adrizal,
Mmg pun. Tapi kalau pasal Siti Nurhaliza,saya tetap akan cari peluang untuk menonton.. Tak tau la pulak bila rakaman nih..

rynn2506 said...

huhu..mala perasan..huhuhu....yes la..spend byk² tau utk anak kite.....hahahahah

Nurmala Mazlan said...

azrin,
lol..sendiri² nak perasan kan?? huhu~~~ anak kita??? wakakaka

rynn2506 said...

ye anak kita la..sbb ko nak spend byk² tuk dia.....huhuhu...drku ibu yg bmata duitan...

Nurmala Mazlan said...

yezzaaa!!!!
anak angkat aku..huhu!!!
aunty mala...