Thursday, August 21, 2008

piZZa

Hari ni aku puasa. Biasa la,kalau time2 puasa tu,selera macam selera jin..Semua makanan berlegar2 kat kepala otak nih.. Sampai kan iklan pizza yg baru tu pun aku leh terbayang2 jer. Cobaan~~

Hah..nak makan pizza la..

aku pun msg sayang, "sayang, saya nak buka pizza nnt"

"isk..baru kul baper dah ingat buka pulak. buat kerja dulu. ptg nnt baru kita fikir nak buka apa"

Alamak.. Tapi mmg padan muka aku. Sb masa aku sms tu,baru kul 10am. wakakaka..

Petang tu,sebelum balik msg aku bunyi..Aku fikir msg tu berbunyi, "sayang,turun. saya dah sampai". Biasa nya sayang akan msg aku suh turun kalau dia dah sampai ptg2 nak amik aku balik kerja.

Tetapi,sangkaan ku meleset sekali, rupanya msg tu berbunyi, "syg,kita pergi makan pizza tau"

yayy!! yayy!!

Akhirnya,dapat juga aku makan pizza. Pizza baru tu. Tapi aku rasa cam tak sedap jer.. Rasa dia biasa2 jer. Ni pendapat aku. Tak tau la kalau korg rasa sedap. Selera masing2 kan.. Aku rasa cam lagi sedap je pizza biasa tu. Aku suka yg hawaiian ngan tuna tu..
Nyum Nyum~~


Ngam2 masuk waktu je, air pon sampai..


Mushroom sup.. Sedap seh~~

Pizza tu.. Tak sedap tak sedap pon, harus la licin jugak.

21 comments:

hot stock tip said...

im here because of few cents for you. just dropping by.

eedany said...

wow sedapnya pizza...

harus lah mencari pizza sebelum puasa!

:)

Nurmala said...

hot stock tip,
thank you

Nurmala said...

eedany,
aha..pasni sebulan tak leh makan siang..

Ada Ayrissa said...

i luve pizza so much........
beshhhhhhhhhhh...
hehhhehehe...

ellyn said...

ooo x ajak eh g mkn pizza...

hehehe...mala, ada keje utk mala..
nanti jwb tag eh

Nurmala said...

ada ayrissa,
a'ha..sekali-sekala makan pizza mmg enak donk~~

kak ellyn,
org tak puasa tak leh ajak..hehe
ok..nt kita jawab

ellyn said...

mala,
akak x pnah tanya brape make up utk org kahwin tp ari tu masa g kedai dia ada dgr dlm rm1400 kot.tp x sure btul ke tak..mala cuba tanya.. kak nurul shukor murah skit dr dia..

ni amik no PA dia - liza, 0192094564

Nurmala said...

kak ellyn,
mak aii..~~ mahal nyer sampai RM1400. Nurul shukor lagi murah?? ni no PA saper nih?? Kak sai ke Nurul Shukor??

ellyn said...

lupa lak...PA kak Sai

Nurmala said...

kak ellyn,
hehe.. ok².. nnt kita try call.. tq..muahhxxx!!!

eLLy said...

PIZZZAAAAA HUUTTTT....
Cehhh mcm ikla pulak ;p

dah lame tak makan pizzza,
macamana nak diet nie tengok org makan kita pun nak makan ;p

Nurmala said...

kak elly,
wakakaka.. tu la opasal..nampak makanan jer, bernafsu..

arianna adrizal said...

alaa td xlapa, skrg lapa pulek..
haishhh.. saje je dia ni tau nk kasi kita gumuks. ahahhaha~ ;p

Nurmala said...

arianna adrizal,
hahaha... mmg sajer pon.. dengki tu..hahaha~~

kuchalana said...

piza tu ok.. tapi air hitam tu xok.. mau cair isi perut beb.. satu hari dah kosong tuang plak dgn air gas... tapi elok gak.. boleh bunuh cacing2 dalam perut.. kekekek

tq singgah ke kuchalana...

ole.

Nurmala said...

kuchalana,
haha..tapi masa nak buka, dah tak fikir air tu elok ke tak.. tau nak balun jerk. lagi² ais..huhu~~

aidil said...

wohh...tak ajak :(

Nurmala said...

aidil,
tak puasa tak leh ikut la.. kan dah cakap..wakaka

eYaNacOMeY said...

waa..bukak pose dgn pizza..syioknye..

pizza nie.. kalo sape yg minat cheese sedap laa kot.. sy pon so-so jer.. xminat sgt..tapi, boley laa..hehe

Nurmala said...

eyanacomey,
aha kan.. pizza ni bese² jerk..