Wednesday, August 27, 2008

sEHaRiAN di hOsPitAL aMPaNg

Hari tu kan aku pergi tgk Azrin kat hospital. Tapi tak sempat nak amik dia. So,semalam masa aku pergi lagi hospital nak melawat dia, dia telah bluetooth gambar² nya semasa didalam tahanan doktor..








Hah...mari kita lihat pulak siapa yg kena

**********
*********
********
*******
******
*****
****
**
*




Wakakakaka....Sayangku kelaparan.. Makan nasi hospital.. Sbb Azrin dah naik muak makan makanan yg sama setiap hari. Petang tu,mak dia bawa Mc'd..harus la licin dia makan.. Tu yg sayang aku makan nasi dia tu...
p/s : Tghari tadi Azrin dah dibenarkan pulang..Yayy!!!!

14 comments:

zeti said...

mcm mana azrin skang mala?
hope dia btmbh sht :)

tkjut gak tgk ur fiance mkn nasi hospital.. ingat dia pun kene admit :P ehehe

Nurmala said...

zeti,
lol...jangan la cakap cam gitu.. insyaallah,tunang saya sentiasa sihat..amin!!!

azrin dah ok je..mula² dapat berita tu je macam frust kan.. skang alhamdulillah dah ok..

~dARlee zURiS~ said...

eeh..nie sape yg sakit nih??
lalu lak abg awk mkn makanan sepital tue.hehee..

dah sihat ke kwn awk tu?
semoga die cepat sembuh:)

Nurmala said...

zuris,
heheheh...
dah kelaparan..bedal je la.. makanan dia ok,cuma azrin dah tak lalu sbb hari² dok makan benda tuh..

kawan saya tu dah sihat je..alhamdulillah..

roxy exchange said...

hikhik..kawan akak da sihat erk..hurm..cian nengok die..suh die mam ubat ok??hikhik..adoii..tunang akak lapa erk..huhu..xpe2..perkara biase tu kalo mam makanan spital..coz fea pown slalu wat gaks!! hahahahahahah..jom2 kite gelak same2..hikhikhik

Nurmala said...

fea,
Alhamdulillah..kawan akak getting well. hahaha, lapar la tu seharian tak makan. Harus la licin makanan tu..huhu~~

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish....sempat lagi snap gambar abg sayang dier tgh makan...

ha ha ha

nakal ek...nurmala...(^_^)

Nurmala said...

yanie,
haha..saje je sakat dia..suka tgh muka dia bila kena sakat..huhu~~

Ada Ayrissa said...

siannyer...
ermmm....org x skt mmg terliur mknan hospital..or skt mmg x selera lgsung mknann hospital..hehehhe..

Nurmala said...

ada aryrissa,
hehe...mmg cam gitu kan??

ellyn said...

alhamdulillah...lega dengar...

amboi org yg tgh mkn tu...cam dia lak dok hospital ek..heheheh

Nurmala said...

kak ellyn,
alhamdulillah...

hahaha.. tu la kak.. tak pe la..nak merasa makanan hospital..bukan selalu..huhu~~

eLLy said...

ish ish ish sape yg sakit nie

Nurmala said...

kak elly,
tak tau la kak..